Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

3 Mart 2012 Cumartesi

Sürprizli Kara Kız

Farklı tatlar arayışında yine annemin bir keşfi ile devam ediyoruz. Dış güzelliği başka, iç güzelliği bambaşka. Farklı beklentilerle tadarken sürprizle yüzünüzü güldürüyor. En azından ben yerken içeriğini bilmediğim için bana sürpriz oldu. :)

Malzemeler:
1 yumurta
Yarım çay bardağı tatlandırıcı
1 su bardağı yulaf kepeği
Yarım paket kabartma tozu
Bir gıdım karbonat
1 yemek kaşığı kakao
Yarım su bardağı light süt
Yarım portakal kabuğu rendesi
4-5 damla limon aroması

1 yumurta ile yarım çay bardağı tatlandırıcı çırpılır. İçine 1 su bardağı yulaf kepeği konur. Yarım paket kabartma tozu, bir tutam karbonat, 1 yemek kaşığı kakao, yarım su bardağı light süt, yarım portakal kabuğu rendesi ve 4-5 damla limon aroması karıştırılır. Karışım, boza kıvamına gelmeli, kepek oranını ona göre ayarlayabilirsiniz. Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 40 dakika pişer. Afiyet olsun !



2 yorum:

  1. Yea bişiy diycem, bugün benim henüz 2. günüm. Hal öyle olunca tatlı yapıp yememek için zorluyorum kendimi. Bari tarif göreyim, fotoğraf bakayım, nefsimi körelteyim diye blogları açmıştım, buraya denk geldim. Tıpkı Arif'in Manchester'a attığı golü ararken Songül Karlı sutyensiz videosuna dek zıplamak gibi. Tabi ki asıl diyeceklerim bunlar değil. İnanılmaz hoşçuğuma gitti bu blog. Yani enerjinizi, yazış şeklinizi filan çok beğendim, çok beğendim, çok çok çok beğendim (a tribute to Ivana Sert in Bugün Ne Giysem's opening). Nolur yazmayı bırakmayın. Taze Dukancık ve tek başına yaşayan bir öğrencik olarak ilgi ve şefkate ihtiyaç duyduğum bu günlerde burayı bulmam şahane oldu. Canım da sıkılıyormuş bakınız. Hoşça kalınız.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle ilgin için çok teşekkür ederiz. Senin de yüksek enerjili yazın bizi çok mutlu etti. :) En azından şu anda yazmayı bırakmak gibi bir niyetimiz yok, merak etme. Blogda seni oyalayacak çok yazı olduğuna eminim. Bizi dukanella ismiyle facebook, twitterda ve www.dukanella.com'da da takip edersen seviniriz. :)

    YanıtlaSil