Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

17 Ocak 2012 Salı

Çinli Dukarides





Malzemeler:
 
Karides
Arpacık soğan
Sarmısak
Light soya sosu
Taze zencefil
 
 
Hazırlanışı:
Donmuş karidesler (tazesini bulabilirseniz ne ala!) tavaya (tercihen wok tava hadi olmadı teflon olsun bari) atılır. Tatlandırmak için arpacık soğan ve sarımsak eklenir. Bu soğuklarda şifa niyetine ve tabi bir de ben aromasını sevdiğim için birazcık taze zencefil rendelenir. Kendisi şekilde gördüğünüz gibi eciş bücüş bir şey olup aroması acayip keskindir, yani sevmiyorsanız ya hiç koymayın ya da çok az miktarda koyun derim. Veee son olarak ateşten almaya yakın soya sosu eklenerek çevrilir ve çin usulü dukana saygılı karidesleriniz emrinize amadedir.

 
Açıkçası ben bu haftasonunda yemenin ve içmenin (dürüst olmak gerekirse daha çok içmenin) dibine vurduğum için şu sıralar protein günü arttırımına ve duraklamayı kırmak üzere çalışmalara başladım. (Bununla ilgili hem kendi yorumlarımı hem de mösyönün tavsiyelerini önümüzdeki günlerde daha güzel bir şekilde size aktarmayı planlıyorum, panik yok :)) O yüzden böyle ibiş gibi sırf soğanlı yavan bir karides oldu. Halbuki siz buna şöyle kırmızı biber, mantar, havuç, efendime söyleyeyim brokoli falan sallasanız fena mı olur şööööyle renkli renkli iştah açan cinsten? Bence şahane olur, çok da güzel olur. Ama ben maalesef bu sıralar bununla yetinmek zorundayım, bana müstahak. Size afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder