Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

8 Ocak 2012 Pazar

Sponge Pop


Kepek hakkımı genelde krep olarak tüketiyorum. Hem doyurucu hem de lezzetli oluyor. Ama sanırım artık fenalıklar geldi. Çünkü az önce eyhhh bugün de kepek yemiyivereyim diye düşünürken bari bir şey deneyeyim de boşa gitmesin dedim. Mikrodalgada bir şeyler yapabilme fikri hep aklımdaydı, bugüne kısmetmiş.

Buyrun size dukan dostu sünger kekim Sponge Pop! Afiyetler olsun...

Malzemeler:

1 yumurta
2 tatlı kaşığı splenda* (ben bir türlü hazzedemedim şu zıkkımdan dolayısıyla mümkün mertebe az koyuyorum, o yüzden siz bu oranı minimum koyulması gereken olarak düşünün ve kendi damak zevkinize göre bir ayarlama yapın.)
2 yemek kaşığı yulaf kepeği
1 yemek kaşığı süt tozu
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı yağı azaltılmış kakao
1/3 çay bardağı light süt

Efenim bütün malzemeleri bodoslama bir yerde karıştırıp mikrodalgaya girebilen büyükçe bir kahve fincanı veya güzel bir kupaya yarısına gelecek şekilde dolduruyoruz. Aynen mikrodalgaya... Max derecede ki sanırım bu bizimkinde 900 Wt falan. 3 dakikada kekimiz hazır! Daha ne olsun.

Bu arada itiraf edeyim buraya ölçüleri yazabileyim diye sütü abartmışım cıvık olduğu için 1 kaşık daha kepek eklemek zorunda kaldım. Yoksa göz kararı malzemeleri (kepek ve süt) azaltarak kendi limitinize uygun bir kek karışımı elde edebilirsiniz. Hatta içine aroma ve goji berry falan da koyulabilir bence. Gayet de güzel olur. Bu sefer fotoğraf var ama kupam ve dolayısıyla süngerpop pek fotojenik değil. Dış güzelliğini bilemem ama iç güzelliği için kefil olurum kendisine. Kaşıklayın gitsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder