Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

23 Nisan 2012 Pazartesi

Şipşak Ekmek

Hola! Biz, yani Başak, Begüm ve ben yarın sabah İspanya’ya uçuyoruz! 2 Mayıs’ta geri döneceğiz. Ama inanın aklımız sizde, günlerdir düşünüyoruz, ne yapacağız oradayken diye. O kadar alışmışız ki bir parçamız olmuş :) Bizim yokluğumuzda siz buraları sahipsiz bırakmayın :)  Mail atmak isteyenler için adresimizi bir kere de buraya yazayım : dukanella@gmail.com Benim içim rahat etmedi, gitmeden bir tarif paylaşayım dedim. Kendisi acil durumlarda, 5 dakikada ekmek yapma tarifi, adı da Şipşak Ekmek. :) Annemin uydurması yine ama çok başarılı! Cumartesi sabahı İstanbul turuna gittik şirkettekilerle, Ayvansaray-Balat-Fener. Ben sabahtan arasına peynir koyup sandviç yaptım, hayat kurtarıcım oldu. Ben onu yerken, diğerleri de poğaçaları götürdü. :) Neyse uzatmayayım daha fazla, gelelim şipşak tarife.





Malzemeler
  • 1 yumurta
  • 2 yemek kaşığı light yoğurt
  • Yarım çay kaşığı karbonat
  • Yarım paket kabartma tozu
  • 3 yemek kaşığı yulaf kepeği
  • Pul biber
  • Çörek otu

Önce yumurtayı çırpıyoruz. Sonra yoğurdu, karbonatı, kabartma tozu, yulaf kepeği ve zevke göre pul biberi de ekleyip, iyice çırpıyoruz. Küçük borcama koyup, üzerini çörek otuyla süsleyip, mikrodalgada maksimum derecede 5 dk. pişiriyoruz. Oldu, bitti, maşallah! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder