Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

13 Aralık 2011 Salı

Fırın Mücver

Dukan ile tanışalı tam üç hafta oldu, itiraf etmeliyim ki bu ana kadar tattığım en hoşuma giden tariflerden birini anlatacağım.


Tabi hayatınıza Dukan girince iki lafınızdan biri dukan, tarif, kilo olabiliyor. Bu sebeple, çevrenizdeki dukanellaları hemen fark ediyorsunuz. Onlardan biri de çok yakın arkadaşlarımdan birinin kardeşi ki kendisini takdir ediyorum Dukan diyeti ile 17 kg dan kurtulduğunu öğredim. Evet sohbet arasında, bahsettiğim arkadaşımın annesinin yaptığı mücver tarifini kapıveriyorum. Tadıp bayıldıktan sonra da tarifini sizinle paylaşıyorum :))).


Malzemeler:
2 kabak rendesi
2 kaşık light labne
Light beyaz peynir rendesi
Nane
Karabiber
1,5 yemek kasığı yulaf kepeği
2 kaşık light yogurt
2 yumurta


Malzemelerimizi güzelce karıştırıyoruz, fırın kabına yağ damlatıp kağıtla emiyoruz ve fırında yarım saat üzeri renklenene, suyu gidene kadar pişiriyoruz. Afiyet olsun !

2 yorum:

  1. Harika birşey bu! Mücveri çok severim ama çok ağır olduğu için çok az yerim. Şimdi bu tarifi hemen deneyeceğim. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim =), ben de çok severim ve kızartma olduğu için ağır gelir normalde ama bu tarife bayıldım, afiyet olsun!

    YanıtlaSil