Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

19 Aralık 2011 Pazartesi

Minik Dondurmacıklar

Özellikle biz kadınlar ölüyoruz, bitiyoruz değil mi çikolataya? Şu dukanella sürecinde en çok aklıma düşen tatlı şeytan sufledir benim için. Hedefim dukana uygun sufle yapmak :) İnşallah onu da burada paylaşıyor olurum ileride. 

Ama şimdilik kakaolu mini mini dondurmacıklar tarifini paylaşıyor olacağım ki bu minikler beni baya mutlu etti. :) Hatta demin iki tanesini yedim, şu anda bu yazıyı gülümseyerek yazıyorum. :)

Tarif çok basit :
1 yemek kaşığı kakao
1 yumurta sarısı
2 yemek kaşığı light süt
7 yemek kaşığı light süt tozu
3 yemek kaşığı tatlandırıcı
8 damla vanilya aroması

Tüm bu karışımları bir kapta karıştırıyoruz, eğer ihtiyaç duyarsanız süt ekleyebilirsiniz ancak ben duymadım, bu ölçülerle cuk diye oldu. Ben şekillendirmek için buz kalıplarına koydum, siz de zevkinize göre minik kalıplara koyabilirsiniz. Buzlukta uzun bir süre bekletiyoruz, donuyor ve sonra mmmm yiyoruz. :)

Goji ile etrafını kaplayıp da süslenebilir ve yenebilir, çok güzel oluyor. 

Mutluluklar! 


2 yorum:

  1. Canımızın tatlı çekmesine güzel bir müdehale olmuş bu. :) Ben de limon, salatalık, süt ve splenda ile bişeyler yapılabilir mi diye düşünmüştüm ama limon aşırı şeker içeren bir meyve, uygun olmayabilir.

    YanıtlaSil
  2. Aslında Dukan, limon suyuna izin veriyor, ben limonlu cheesecake de yaptım - onu da yakında paylaşacağım :) - ama limonata kesinlikle yasak! :) Bu minik dondurmacıklar ise çok basit ve tatminkar ;)

    YanıtlaSil