Gizem'in Mutluluk Verici Kaybı :)

LilySlim Weight loss tickers

26 Aralık 2011 Pazartesi

Dukan Goji Cookie

Misafir, sıcak evlerimizin velinimeti. :) Sabahtan beri evde pişen börek, kek kokusu, salatalar ise dukan savaşının en büyük düşmanları.. Dayanmak çok güç gerçekten. İnsan yemek isteyip yiyemedikleriyle aynı masada olduğunda daha çok kalori kaybediyormuş, iç savaştan herhalde. :) Ama dünkü misafir mücadelesinde başıma gelen en kötü şey, Hatice Teyze'nin yapmış olduğu enfes kurabiyeydi. Enfes olduğunu nereden mi biliyorum, çünkü bir tanesini yedim. Resmen bana afiyet oldu, çünkü çok lezizdi. Diğerlerine de göz diktim ama tarifini alıp kendime revize ederek kendimi sakinleştirdim. Açıkçası onun kadar lezzetli olmadı ama dukan goji cookie adını verdiğim bu kurabiyeler, gerçekten güzel ve değişik oldu. 


Malzemeler
4-5 yemek kaşığı goji berry / kurt üzümü
2 yumurta akı
1 tatlı kaşığı tarçın
1 yemek kaşığı kakao
Yarım bardak tatlandırıcı
6-8 damla vanilya aroması


Bu malzemelerin hepsini karıştırıyoruz. Muffin kaplarına koyup, fırına gönderiyoruz. Önceden 180 derece ısıtılmış fırında 10-15 dakika pişiriyoruz. Sonra da yiyoruz. 


Yılbaşı konseptli tabağımdan da anlaşılacağına göre bu tarif, yılbaşı gecesi alternatifiniz olabilir. ;) Şimdiden mutlu, huzurlu, sağlıklı, başarılı yıllar! Yeni yılda da yeni yeni tariflerimizle bomba gibi geleceğiz! ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder